DAG 5- Mina rädslor

Jag har huur många rädslor som helst men här är dom värsta.


*Höjder, helt sjukt hur höjdrädd jag är, bara att stå på en plint på idrotten blir jag yr av haha.. har faktiskt lyckats hoppa från 3an nån gång när jag var liten.
*Insekter, vidriga. Kackelackor, skalbaggar, spindlar osv. Senast jag såg en kackerlacka sprang jag ifrån resturangen skrikandes.
*Mörker
*Andar, haha japp jag tror på dom.
*Fönster, är rädd att det ska komma upp en hand typ.
*Speglar, är alltid lika rädd att man ska se någon/ något bakom sig.

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Tänkte bara tipsa om min tävling där du kan vinna en valfri vara värd 500kr från Beachandmotion.

Allt du behöver göra är att kommentera inlägget :D

http://adaras.se/2012/march/vinn-valfri-vara-fran-beachandmotion-for-50.html#comment

Hoppas du vill vara med! Kram <3

2012-03-24 @ 16:30:55
URL: http://adaras.se
Postat av: Anonym

Du är så fin! Kan inte du visa ditt rum?

2012-03-25 @ 17:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0