DAG 1- Om Mig

Hanna Asplund


Är 15 , snart 16 år (alltså född år 96). Bor i lilla Gävle med min familj, mamma pappa och syster, men för tillfället jobbar Julia (min syster) i Idre och bor där. Går på Sörbyskolan där jag har gått hela mitt liv, har sökt Ekonomi linjen på Borgarskolan som gymnasieval och om jag inte kommer in där blir det Sam på samma skola.


Dans är mitt största intresse som jag fick för ungefär 9 år sedan tillbaka, började väll med att min syrra dansade och då ville ju jag såklart göra likadant, sedan dess har det varit ett brinnande intresse. Fotboll har jag också spelat sen jag var liten, först i GIF och nu har hela laget bytt klubb till IFK Gävle. Världens bästa gäng! Förut hade jag även ett stort intresse inom foto och var helt säker att jag skulle gå en media linje, men det svalnade och kameran tas inte fram lika ofta som förr. Den tiden som blir över spenderar jag med mina underbara vänner.


vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, så om du undrar nått är det bara att fråga!



Kommentarer
Postat av: christian

jag undrar vad du äter till mat innan basketmatch

2012-03-18 @ 01:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0